پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 5 بهمن 1393
نوشته شده در یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 986
نویسنده : صادق

.:: جان سینا ::.

جان سینا که در نهایت با انداختن رندی اورتون و شان مایکل برنده رویال رامبل 30 نفره و چلینجر یکی از کمربندهای درجه 1 کمپانی در رسلمنیا شد ، در راء این هفته صحبت هایی در رابطه با چلینج کردن یکی از کمربندها دارد. امکان ادامه درگیری سینا و شان مایکل نیز برای پی پر ویو الیمینیشن چمبر زیاد است.

.:: شیمس زیر دست سی ام پانک  ::.

شیمس با شکست خوردن از سی ام پانک در رویال رامبل ، باید به مدت دو ماه تا پایان پی پر ویو رسلمنیا زیر دست سی ام پانک کار کند.بنابراین از حالا سی ام پانک می تواند در شوء ها هر دستوری که بخواهد به شیمس بدهد و شیمس به اجبار باید از دستورات اطاعت کند.

سی ام پانک در حال حاضر یک چهره هیل و منفور بین تماشاگرام می باشد و شیمس نیز کشتی گیر فیسی نیست. بنابراین پانک با چهره هیل به استوری ها ادامه خواهد داد.

.:: بد نیوز برت قهرمان جدید / غیبت کریس جریکو ::.

مسابقه بین جریکو و بد نیوز برت ، به نفع بد نیوز تمام شد و بر خلاف تمامی پیش بینی ها بد نیوز قهرمان کمربندهای درجه 2 شد. بد نیوز برت در حال حاضر یک چهره هیل می باشد.

کریس جریکو نیز پس از شوء راء این هفته ، به مدت 2 ماه در مسابقات نخواهد بود و بازگشت بعدی او برای پی پر ویو اکستریم رولز است.

.:: مصدومیت گلدبرگ ::.

مسابقه بین گلدبرگ و براک لزنر با پیروزی لزنر به پایان رسید. قبل از شروع این مسابقه گلدبرگ و براک لزنر در خارج از سالن نیز درگیری داشتند و در نهایت با کشیده شدن درگیری به رینگ مسابقه آغاز شد و براک لزنر با اجرای f5 موفق به شکست گلدبرگ شد.

با توجه به درگیری خشنی که بین این دو کشتی گیر رخ داد ، گلدبرگ دچار آسیب دیدگی شد و باید یک عمل جراحی روی بدنش انجام بدهد. بنابراین گلدبرگ ماه ها در مسابقات غیبت خواهد داشت.

.:: استوری ها و مسابقات احتمالی رسلمنیا ::.

پی پر ویو رسلمنیا 2 که در 30 اسفند 1393 برگزار خواهد شد ، 7 الی 9 مسابقه در آن به ثبت می رسد که اولین مسابقه ، مسابقه بین کودی رودز و ؟؟؟ خواهد بود که کودی رودز در آن مسابقه دار فانی را وداع خواهد گفت.

از دیگر مسابقات احتمالی رسلمنیا میتوانیم به جان سینا مقابل سی ام پانک ، جان سینا مقابل دنیل براین و یا جان سینا مقابل راک اشاره کنیم. با توجه به درگیری های اعضای گروه شیلد ، مسابقه بین اعضای گروه شیلد هم می تواند یکی از گزینه های رسلمنیا باشد.

.:: آماری از رویال رامبل ::.

در پی پر ویو رویال رامبل ، رکورد کین توسط شان مایکل شکسته شد و شان مایکل با حذف 10 کشتی گیر در حال حاضر در رویال رامبل رکورد دارد. قبل از شان مایکل هم رندی اورتون با حذف 5 کشتی گیر نفر دوم و کین با حذف 4 کشتی گیر نفر سوم است.

همچنین بیشترین مدت حضور در رینگ در رده اول مربوط به دین امبروز ، و در رده دوم مربوط به شان مایکل می باشد.

.:: توییتر || باتیستا / رومن رینز ::.

باتیستا در توییترش به یک شخص در مجازی اشاره کرده که هنوز برای همه مبهم هست و منظور باتیستا مشخص نیست که به کدام کشتی گیر است.

متن باتیستا در توییتر :

خیلی وقت ها با خودم فکر میکنم آخه مگه آدم میتونه انقدر گاگول باشه ؟مگه میشه کسی در طول کریرش هیچ سابقه ارزشمندی نداشته باشه ؟

 

همش باخت ؟این افتضاحه...بهتره به فکر بازنشسته شدن خودش باشه
 
همچنین رومن رینز در توییتر خود دین امبروز را تهدید کرد.
 
متن رومن رینز در توییتر :
 
End Of Career Dean Ambrose
Dean...See You

.:: چهره جدید سی ام پانک ::.

 پس از اینکه سی ام پانک توسط اعضای گروه نکسز مصدوم شد ، چهره او پس از بازگشتش تغییر کرد که در لینک زیر می توانید مشاهده کنید.

http://upsara.com/images/bf36_4634.jpg





مطالب مرتبط با این پست
.